(Ισχύει για προπονητές και
παίκτες)
1. Μαθαίνουμε καλύτερα όταν "έχουμε την επιθυμία και την θέληση να μάθουμε″. Τα ενθουσιώδη νεανικά μυαλά είναι πρόσφορο έδαφος για μάθηση.
2. Μαθαίνουμε καλύτερα όταν
έχουμε ανοιχτό μυαλό και αναγνωρίζουμε ότι δεν γνωρίζουμε κάτι και
αναγνωρίζουμε την ανάγκη να το μάθουμε.
3. Μαθαίνουμε καλύτερα όταν το αντικείμενο
της μάθησης παρουσιάζεται
- σταδιακά σε μικρές δόσεις,
- από το απλό στο πολύπλοκο
- και με λογική σειρά.
4. Πρέπει να προχωράμε
προοδευτικά και αν δεν έχουμε εμπεδώσει κάτι να επιμένουμε έως ότου γίνει κτήμα
μας για να προχωρήσουμε. Μαθαίνουμε πρώτα την δεξιότητα, μετά την εφαρμόζουμε
με ταχύτητα και τελικά σε συνθήκες αγώνα.
5. Μαθαίνουμε καλύτερα όταν υπάρχει
μια συγκεκριμένη μεθοδολογία και ακούμε
μια συγκεκριμένη ορολογία.
6. Μαθαίνουμε περισσότερο όταν εφαρμόζουμε
κάτι, λιγότερο όταν βλέπουμε και ακόμα λιγότερο όταν ακούμε.
7. Μαθαίνουμε καλύτερα όταν έχουμε
έστω μερική επιτυχία σε αυτό που κάνουμε. Η επιτυχία δημιουργεί αυτοπεποίθηση που
με την σειρά της περισσότερη όρεξη για δουλειά που φέρνει περισσότερη επιτυχία
και ο κύκλος συνεχίζεται.
8. Μαθαίνουμε καλύτερα όταν εκτελούμε
κάτι με σωστό και ποιοτικό τρόπο έως ότου γίνει συνήθεια και αυτοματισμός.
9. Μαθαίνουμε καλύτερο όταν δουλεύουμε
σε κατάλληλο περιβάλλον που εξασφαλίζει σωστές συνθήκες μάθησης.
10. Μαθαίνουμε καλύτερα όταν
υπάρχει αξιολόγηση και ανατροφοδότηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου